سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  |  Atom  | خانه | شناسنامه | پست الکترونیک | پارسی بلاگ
اوقات شرعی

شیرپوینت 2007

Fwd: HIDE VEIW ALL Site CONTENT (چهارشنبه 88/9/18 ساعت 10:34 صبح)

سلام
ببخشید اینقدر دیر جواب میدهم. در هفته پیش اصلا ایمیل چک نکرده بودم
من چند تا از فیلمهایی را که آپلود کرده بودید دیدم.به نظرم همان فیلمهایی است که در سی دی ها بود. (این طور نیست؟) راستش من هنوز وقت نکردم فیلمهای سی دی ها را کامل ببینم.اما تا جایی که دیدم به نظرم یکی از بهترین خودآموزهایی بود که تا حالا دیده ام. فقط مشکلم در همان قضیه اسم کاربری و پسورد همچنان باقی بود که خب کار را خیلی عقب می انداخت. همانطور که خودتان در فیلم گفته اید فایده ماشین مجازی آماده این است که دانشجو از همان اول که شروع به آموزش کرد و هنوز آشنایی زیادی با محیط و شرایط نصب نداشت همزمان بتواند تمرین را شروع کند. اما من این امکان را نداشتم و طبیعتا تمرینم عقب افتاد

وقتی فیلمها را کامل دیدم (انشاالله حتما به زودی) حتما نظرم را کامل میگویم 
باز هم از کمکی که به من کردید ممنونم

شریعتی مهر

2009/10/22 saber tabatabaee yazdi <saber.tabataba @gmail.com>

سلام
فیلم های زیر رو روی سایتی برات آپلود کردم
یه نگاه بنداز
نظرت برام مهمه

لینک تماشا
--
با احترام
سید صابر طباطبائی یزدی




  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: صابر طباطبائی یزدی

  • نظرات دیگران ( )
  • برای تهیه ی سی دی آموزش شیرپوینت اینجا کلیک کنید


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آموزش شیرپوینت 2016 مخصوص سازمان ها کلاس خصوصی استاد با سابقه
    آموزش بیزتاک سرور که متصل به شیرپوینت و crm
    مشکل دیگر با ساختن اس اس پی SSP
    Fwd: HIDE VEIW ALL Site CONTENT
    Re:
    Fwd: * share point *
    ram xp 4gig boot.ini
    Re: salam
    hide announcements elements برای حذف گزینه ی ایجاد کننده در لیست
    Re: خواهش میکنم به من کمک کنید
    Fwd: شیرپوینت فارسی سازی
    مشکل بک آپ از شیرپوینت
    مشکل ساختن شیرد سرویس در شیرپوینتmoshkele sakhtane ssp
    رفع اشکالات متداول در سرور شیرپوینت
    سی دی های آموزشی فارسی شرکت های بزرگ آموزشی در سراسر دنیا
    [همه عناوین(35)][عناوین آرشیوشده]